Česta pitanja

Kako radi PoklonBON?

PoklonBON vam dnevno predstavlja ekskluzivne ponude s popustima do -90 %, koji obuhvaćaju samo odabrane kvalitetne hotele. Korisnici PoklonBON-a prilikom kupovine vrijednosnog BON-a na internet stranici plaćaju samo 15 %, a ostalih 85% cijene prilikom korišćenja vrijednosnog BON-a u hotelu, odnosno kod punuđača.

Moram li se za kupovinu na PoklonBON-u registrovati?

Da, za pregled i kupovinu ponude na PoklonBON-u morate biti registrovani. Kreiraće se vaš lični PoklonBON profil na kojem će biti čuvani vaši lični podaci i vaše kupovine te vrijednosni BON-ovi. Potrebni su nam vaši vjerodostojni podaci radi korišćenja vrijednosnih BON-ova te kako bismo vas mogli kontaktirati u slučaju nepravilnosti i pružiti vam pomoć prilikom kupovine BON-a.

Šta znači “KUPI BON”?

Klikom na “KUPI BON” otvara se prozor gdje odabirete koliko BON-ova želite kupiti. Nakon odabira koliko BON-ova želite kupiti, kliknete u desnom donjem uglu na dugme  „KRENI NA PLAĆANJE“. U ovom dijelu ste dužni popuniti vaše ispravne podatke i kliknuti na dugme “NASTAVI”. U nastavku prihvatite “Pročitao sam i prihvaćam Uvjete i poslovanja * “ i kliknete na dugme PikPay gdje će te biti upućeni na stranicu pikpay-a  da izvržite uplatu sa vaše kartice. Nakon obavljene kupovine na vaš email će stići potvrda kupovine. U kratkom vremenu, nakon provjere uspješnosti uplate, PoklonBON tim će na vaš email poslati vaš vrijednosni BON. Vrijednosni bon ste dužni isprintati, te ga priložiti na recepciji hotela uz preostalu doplatu.

Koji način plaćanja PoklonBON vrijednosnog BON-a mogu odabrati?

Kupovina na portalu PoklonBON se isključivo vrši elektronskim putem tj. popunjavanjem podataka vaše kreditne ili debitne kartice. Za uplatu putem uplatnice u pošti ili banci obratite nam se na naš email: info@poklonbon.ba.

Koliko je sigurno plaćati na PoklonBON portalu?

Sve transakcije na PoklonBON.ba radimo preko PikPay-a, prvog domaćeg servisa za sigurno i brzo internet plaćanje i naplatu. PoklonBON.ba i PikPay ne pohranjuju informacije o Vašoj kreditnoj ili debitnoj kartici. Plaćanje na PoklonBON.ba je zbog sigurnosti, jednostavnije realizacije i brzine obrade zahtjeva limitirano na kreditne i debitne MasterCard, Maestro i VISA kartice. Garancija usluga na PikPay Servisu osigurana je visokim nivoom zaštite kao što je SSL i PCI DSS certifikat u komunikaciji sa bankom. Implementiran je i 3D Secure i Verified by Visa. Na svim PikPay web pristupnim mjestima je prisutna Extended SSL validacija (256-bitna enkripcija podataka).

Šta znači “Sad plati XXX KM a pri preuzimanju usluge/proizvoda plati YYY KM?

Na portalu PoklonBON plaćate samo 15% od ukupne cijene usluge. Tj. u području “Sad plati XXX KM …” se nalazi suma koju ste dužni platiti odmah na portalu PoklonBON u visini od XXX KM a ostatak od YYY KM plaćate na recepciji hotela.

Moram li vrijednosni BON iskoristiti isti dan kada sam ga kupio/la?

Ne. Vrijednosni BON treba kupiti onaj dan kada je ponuda objavljena na portalu PoklonBON. Vrijednosni BON iskoristi naknadno u hotelu, nakon prethodne rezervacije putem telefona ili e-maila, navedenim u napomenama ponude.

Koliko dugo važi vrijednosni BON?

U slučaju uspješne kupovine korisnik dobiva personalizovani vrijednosni BON koji koristi u hotelu u roku od dana kupovine, odnosno između ili do datuma koji je naveden u napomenama ponude.

Mogu li se BON-ovi spajati i tako rezervisati duži boravak?

Što se tiče spajanja BON-ova treba čitati posebne napomene koje se nalaze u opisu ponude. Za neke ponude spajanje BON-ova je dozvoljeno a za neke ne.

Kako rezervisati termin?

Prije obavljene kupovine, termin rezervišete putem e-maila ili telefona hotela koji su napisani u napomenama u ponudi na portalu PoklonBON, a ti su podaci vidljivi i na BON-u, koji nakon kupovine dobivate na vaš email.

Mogu li sa sobom povesti i djecu i koliko to košta?

Svaki hotel ima drukčije uvjete koji omogućavaju ili onemogućavaju smještaj djece u sobi. Svaki hotel sam određuje mogućnost posjete sa djecom i potrebne doplate koje su navedene u napomenama. Ako to nije navedeno u napomenama, obratite se hotelu i kontaktirajte ih za tačne informacije, jer se troškovi smještaja za djecu razlikuju od hotela do hotela.

Kako pristupam svojem PoklonBON profilu?

Do svog PoklonBON profila pristupate svojim emailom i lozinkom koje ste odredili prilikom registracije. Potrebno je da kliknete na dugme “Moj PoklonBON” koje se nalazi u gornjem desnom uglu portala.

Šta učiniti u slučaju da zaboravim lozinku?

Potrebno je da kliknete na dugme “Moj PoklonBON” koje se nalazi u gornjem desnom uglu portala. Nakon toga u području Prijava kliknete na “Izgubili ste zaporku?”. Nakon čega pratite upustva.

Kako znam da sam uspješno obavio/la kupovinu vrijednosnog BON-a?

Nakon uspješno obavljene kupovine, na vaš email će stići potvrda o uspješnosti uplate.

Kako se odjaviti od primanja newlettera?

Za odjavu od primanja e-novosti kliknite na link ODJAVI SE, koji se nalazi na kraju svakog newslettera.